1. التیامی نیا، رضا و تقوایی نیا، علی. (1395). تبیین نقش و جایگاه قدرت نرم در تحقق اهداف سیاست داخلی و خارجی، فصلنامه پژوهشهای سیاسی جهان اسلام، شماره 6(3)، 196-167.
2. حاجی پور، بهمن؛ حسینی، سید محمود و زارع، ساسان. (1395). طراحی الگوی بازاریابی سیاسی در انتخابات محلی، فصلنامه چشمانداز مدیریت دولتی، (27)، 39-15.
3. حسنقلی پور، طهمورث؛ موسوی نقابی، سید مجتبی؛ طاهری بزی، ابراهیم و انوشه، مرتضی. (1393). نهادینه سازی مولفههای قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر رهیافت بازاریابی اجتماعی، فصلنامه علمی- پژوهشی پژوهشنامه انقلاب اسلامی، 4(12)، 77-59.
4. جوزف. اس نای، روحانی، سید محسن، ذوالفقاری، مهدی، افتخاری، اصغر روشنی، محمد. (1387). قدرت نرم، دانشگاه امام صادق (ع).
5. خدادحسینی، سید حمید؛ کرباسفروشها، مریم و آقایی، محمد. (1396). تاثیر آمیخته بازاریابی سیاسی بر نیت رایدهندگان مبتنی بر ویژگیهای جمعیت شناختی؛ مطالعه موردی: انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی شهر تهران، فصلنامه پژوهشهای راهبردی سیاست، 7(26)، شماره پیاپی 56.
6. باقری، محمدامین و حاجی پور، بهمن. (1391). تبیین مدل بازاریابی سیاسی موردمطالعه: انتخابات دهم ریاست جمهوری ایران 1388.
7. باقری کنی، مصباح الهدی؛ جعفری هفتخوانی، نادر و وکیل زاده، حسن. (1394). بازاریابی سیاسی: روایت تصویر ارائهشده از نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه بینالملل (مطالعه موردی: دولت اول آقای احمدینژاد)، غیردولتی- موسسههای آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی، دانشگاه امام صادق علیهالسلام، دانشکده مدیریت و معارف اسلامی.
8. ترابی، یوسف؛ پیروز فر، مهدی و راجی، محمدهادی. (1397). بازاریابی سیاسی کنش پایهای مطالعه موردی فعالیتهای ترکیه در آسیای مرکزی و قفقاز (دوره حاکمیت حزب عدالت و توسعه). فصلنامه پژوهشهای سیاسی جهان اسلام، 8(1)، 87-63.
9. حسینی، سید اصغرکیوان و جمعه زاده، راحله. (1392). تبیین نظری ((قدرت نرم)) بر مبنای نگرشی فرا ((نای)) به کاربست ((منابع غیرمادی قدرت)) درسیاست خارجی، دو فصلنامه علمی پژوهشی پژوهش سیاست نظری، دوره جدید، (13)، 160-139.
10. سالامون، مایکل و مارشال، گریک. (1389). بازاریابی (افراد واقعی، انتخابهای واقعی)، ترجمهی داور ونوس و مسعود کرمی، تهران: انتشارات مهربان.
11ر حسین زاده، محمدعلی. (1386). گفتمانهای حاکم بر دولتهای بعد از انقلاب در جمهوری اسلامی ایران، مرکز اسناد انقلاب اسلامی.
12. بوزرجمهری، خدیجه؛ جهان تیغ، حسنعلی و معصومی جشنی، مهدی. (2019). واکاوی محدودیتهای بازاریابی محصولات ارگانیک روستایی (مطالعه موردی: روستاهای حاشیه دریاچه هامون، سیستان)، فصلنامه برنامهریزی و آمایش فضا، 22(4)، 86-112.
13. مجتهد زاده، پیروز, حسین پور پویان، رضا و کریمی پور، یدالله. (2008). تحلیل و بررسی همپوشی سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران در تعامل با جمهوری آذربایجان با واقعیتهای ژئوپلیتیک، فصلنامه برنامهریزی و آمایش فضا، 12(2)، 213-255.
14. Sun, Henry. (2007). “International Political Marketing: A Case Study of Its Application In China”, Journal of Public Affairs, October, 2007.
15. Nye, J. S. (1990). Soft power. Foreign policy, (80), 153-171.
16. Sun, Henry. (2008). “International Political Marketing and Soft Power: A Case Study of United State Public Diplomacy”, Journal of Public Affairs, October, 2008.
17. Taj, Z, & Wani, N. U. H. (2019). Evaluation of Afghanistan Export Performance: A Constant-Market-Share Analysis Approach. Management, 2(2).
18. Simons, G. (2020). Policy And Political Marketing: Promoting Conflict As Policy. Journal of Political Marketing, 1-28.
19. Sadeghi, S. M, & Hajimineh, R. (2019). The Role of Iran’s «Soft Power» In Confronting Iranophobia. Вестник МГИМО-Университета, 4(67), 216-238.
20. Handberg, H. H. (2019). Understanding Iranian Proxy Warfare: A Historical Analysis of The Relational Development of The Islamic Republic of Iran And Iraqi Insurgencies.International Relations BA, IR-61-90, IR103L 14 Credits Spring 2019, 19940111-T134
21. Hagström, L, & Pan, C. (2020). Traversing The Soft/ Hard Power Binary: The Case of The Sino-Japanese Territorial Dispute. Review of International Studies, 46(1), 37-55.
22. Hagström, L, & Nordin, A. H. (2019). China's “Politics of Harmony” And The Quest For Soft Power In International Politics. International Studies Review.
23. Ishmael, L. (2019). Soft Power & Global Ambition: The Case of China's Growing Reach In Europe. Fletcher F. World Aff, 43, 201.
24. Kushwah, S, Shree, D, & Sagar, M. (2017). Evolution of A Framework of Co-Creation In Political Marketing: Select Cases. International Review On Public And Nonprofit Marketing, 14(4), 427-445.
25. Memanova, T, & Mylonidis, N. (2020). Exploring The Nexus Between Bank Market Power And Exports. Economic Modelling, 84, 222-233.
26. Ozturk, R, & Coban, S. (2019). Political Marketing, Word of Mouth Communication And Voter Behaviours Interaction. Business and Economics Research Journal, 10(1), 245-258.